שירותי חשבות וגיוס כספים לעמותות

האם העמותה שלכם מצליחה לקבל את כל הכספים שמגיעים לה מגורמים מתקצבים?

קיימים ערוצים רבים לגיוס משאבים מגורמים מתקצבים שונים. עמותות רבות לא מכירות את כל האפשרויות וכיצד להגיש את בקשות התמיכה באופן שימקסם את פוטנציאל המשאבים שהן יכולות לגייס. חברתנו מתמחה ומסייעת לעמותות ומוסדות רבים בגיוס משאבים מוועדת העיזבונות, קרנות ממשלתיות שונות, ממשרדי ממשלה וגורמים נוספים.

מתמחים בסיוע לעמותות בגיוס משאבים

אנחנו מלווים עמותות בניהול כספים מקצועי ומסודר, לצד התמחות בגיוס משאבים ממקורות ממשלתיים ואחרים, לרבות תקנות תקציביות או קרנות שונות של המדינה, זאת לצורך ביצוע פעילויות ופרויקטים שונים שהעמותות מעוניינות ליזום באמצעות גיוס המשאבים.

מצליחים לגייס יותר עבור לקוחותינו

סיפורי ההצלחה שלנו בהצלחה בגיוס כספים רבים ומגוונים. באמצעות ההתמחות שלנו בכתיבת תוכניות פרויקט אטרקטיביות, בהכנת מסמכים מפורטים ומדויקים, בליווי צמוד של הנהלת העמותה מול משרדי הממשלה ו/או הרשויות השונות - אנו מקדמים את ביצועם של פרויקטים רבים ומדריכים את הנהלת העמותה כיצד לממש את הכספים בפועל.

מלווים אתכם עד קבלת הכספים

ליווי וסיוע של צוות מנוסה ומקצועי, שילווה אתכם בכל שלבי התהליך.

ליווי וסיוע של צוות מנוסה ומקצועי, שילווה אתכם עד קבלת הכספים בפועל.
הכנת דוחות הביצוע בצורה מדויקת בהתאם להנחיות הרגולטור ודרישות הביקורת, מסייעים לכך שכספים לא יתעכבו בצינור התשלום. הנהלת העמותה מרוויחה שקט נפשי מהעיסוק בכל תהליך כתיבת הבקשות והכנת דוחות הביצוע השונים למשרדי הממשלה, הרשויות והגורמים המממנים השונים, מתחילת התהליך ועד סופו.

הפתרונות שלנו

תאמו שיחה עם המומחים שלנו ומקסמו את פוטנציאל גיוס המשאבים שלכם

לתיאום שיחה >

מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו

תוכן להעשרה

מדריכים ומאמרים